11.11.2017

Bolt Action 39 - Kapliczka



Powoli, do przodu, pcham projekt Bolt Action '39. Idzie jak krew z nosa. Wiem. Nic nie poradzę że ciągle coś zmieniam i wpadam na kretyńskie pomysły jak by tu sobie jeszcze życie skomplikować. Ponieważ większość makiet (5 domków, stodoła, budynek z cegłą, pola zaorane oraz pola z zbożem) jest już na ukończeniu ale "wciąż nie nadająca się do pokazania" by blog całkiem nie zarósł pajęczynami wrzucę kapliczkę.

Kapliczkę zaprojektowałem sobie sam a następnie dołożyłem do innych wycinanek w HDF 3mm. Skleiłem, dziury zamaskowałem używając green stuff (nieudolnie co widać już na pierwszym zdjęciu) a następnie zacząłem malować. Mało powiedzieć że samą kapliczkę malowałem 3 razy. Dwa razy niezadowolony z efektu podkładałem smołą z aerografu i ponownie psikałem różnymi kolorami i drybrushowałem. Efekt. No cóż... powiem szczerze że jestem sam z siebie dumny. To nasze, przez nas zrobione i to nie jest nasze ostatnie słowo!








A tak wyglądała przed sklejeniem. Normalnie puzzle 3D ;)
Mam nadzieję że się podoba.


ps.
Dziś Święto Niepodległości więc wrzucę piosenkę która serio, w ten dzień wyciska mi łzy z oczu.
"... A póki Niemiec nocą lata, to Niemca nocą trzeba bić! TRZEBA BIĆ!!!..."

6 komentarzy:

  1. Efekt końcowy całkiem niezły. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się! Ale dołożyłbym przy niej jakieś kwiaty i dekoracje. Często tego typu kapliczki są zaopatrzone w tabliczki informujące o okolicznościach ich wzniesienia i intencji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajomy w pracy który "czuje blues'a" i turlał kiedyś doradził by wydrukować i wyciąć jakieś obrazki. Chciałem początkowo zrobić nacięciem kształt figur w stylu płaskorzeźby ale to był pierwszy raz gdy robiłem nacięcia. Po miarkach dla znajomego i moich cegłówkach już wiem że strachu nie ma i prosty kształt można zrobić bez zlewania się linii.

      Usuń
  3. Ładna, a wokół piękna roślinność. Ale gervaz ma rację, prosiłoby się jeszcze o jakieś kwiatki dla dekoracji na samej kapliczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawka moim zdaniem to robi 50% roboty. Dominig z "kostkadomina" swoimi podstawkami do japońców mi to dobitnie uświadomił... -_-

      Usuń